emoji_events Turniej finałowy sezonu ZIMA 2021
Informacje turniejowe
OGÓLNE
Turniej dla najlepszych drużyn sezonu ZIMA 2021 w arrMY Teams!
Do udziału zostaną zaproszone ekipy:
TOP 10 Ligi arrMY - Zapisy do Ligi
6x TOP 1 każdego 1-day-cupa - Spis turniejów
OGÓLNE
1. Każda drużyna, która bierze udział w turnieju musi mięc pięciu graczu, którzy są aktywnymi użytkownikami w ramach arrMY Teams. Każdorazowa zmiana musi zostać zatwierdzona przez trenerów!
FORMAT TURNIEJU
1. Turniej będzie rozgrywany w dniach 12.04.2021 - 25.04.2021
2. W turnieju bierze udział 16 drużyn w drabince double-elemination.
3. Mecze rozgrywamy w formacie BO3, a finał obu drabinek w formacie BO5 z przewagą jednej mapy, dla ekipy która awansowała z górnej drabinki.
BANOWANIE MAP
1. Banowanie map w systemie BO3 prezentuje się w następujący sposób: BAN/BAN/PICK/PICK/BAN/BAN/DECIDER.
2. W przypadku BO5 banowanie wygląda następująco - BAN/BAN/PICK/PICK/PICK/PICK/DEFAULT, gdzie ostatnia mapa z automatu jest przypisana jako 1:0 dla ekipy z górej drabinki.
3. Prawo wyboru o kolejności banowania ma ekipa z górnej drabinki w przypadku finału obu drabinek.
4. Tak w każdym innym meczu takie prawo posiada ekipa z wyższym współczynniekiem SEED. W przypadku gdy poziom ekip jest równy, decyduję rzut monetą.
JAK GRAĆ?
1. Po zakończeniu głosowania serwer zostanie utworzony i skonfigurowany.
2. Następnie należy kliknąć przycisk dołącz na serwer na stronie arrmy.pl
PO ZAKOŃCZENIU MECZU
1. Po zakończeniu meczu wynik zostanie automatycznie wprowadzony do drabinki, a wygrana drużyna zostanie przeniesiona do kolejnej fazy.
Nagrody
W TURNIEJU FINAŁOWYM NAGRODY TO
Kontrakty menadżerskie dla wybranych osób, które zakwalifikowały się do tego etapu oraz
1 miejsce - 2000000e$ + 5x analiza indywidualna (https://arrmy.pl/analizy)
2 miejsce - 1000000e$ + 5x analiza idywidualna tekstowa (https://arrmy.pl/analizy)
3 miejsce - 500000e$ + 5x analiza indywidualna tekstowa (https://arrmy.pl/analizy)
Miejsca od 4 do 16 - 5x analiza indywidualna tekstowa (https://arrmy.pl/analizy)
Nagrody wypłacamy do 30dni!
Regulamin Turnieju CS:GO arrMY TEAMS
1. Postanowienia ogólne
1.11. Organizatorem Turnieju arrMY TEAMS jest firma Polbit Bartosz Polender z siedzibą w Dołujach o numerze NIP 851-138-93-68, o numerze REGON 811161304, zwana dalej „Organizatorem”.1.12. Zawodnikiem jest każda osoba zgłoszona w drużynie podczas procesu rejestracji. Zawodnik może reprezentować tylko jedną drużynę przez cały okres trwania Turnieju.
1.13. Uczestnikiem Turnieju arrMY TEAMS jest drużyna upoważniona do rywalizacji w Turnieju. Upoważnienie do uczestnictwa w Turnieju uzyskuje się poprzez uzyskanie akceptacji uczestnictwa w projekcie arrMY TEAMS przez Administratora, bądź poprzez otrzymanie bezpośredniego zaproszenia do projektu arrMY TEAMS przez Organizatora rozgrywek.
1.14. Drużyna to zespół zgłoszony do rozgrywek i zaakceptowany przez Administratora. Zespół musi składać się z pięciu graczy. Ewentualne zmiany składu podstawowego mogą być dokonane tylko i wyłącznie po otrzymaniu zgody od Organizatora.
1.15. Kapitanem drużyny jest osoba, która odpowiada za kontakt z administracją.
1.16. Zgłoszenie drużyny do Turnieju arrMY TEAMS oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
1.17. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Jednocześnie wszelkie kwestie niezawarte w tym regulaminie są indywidualne rozstrzygane przez Organizatora oraz Administrację. Decyzje wydane przez Organizatora oraz Administrację mają charakter ostateczny.
1.18. Administratorami rozgrywek są osoby wskazane przez organizatora Turnieju arrMY TEAMS:
- Jakub “KubiK” Kubiak - Koordynator Rozgrywek - https://www.facebook.com/kubikcs/
- Marcin “Klusek” Klusek - Administrator Turnieju - https://www.facebook.com/klusekcs/
- Wojciech “Fizer” Jaworski - Administrator Turnieju - https://www.facebook.com/Fizerrr/
https://www.heuristic.pl/blog/internet/Netykieta-podstawowe-zasady-jak-byc-zawsze-mile-widzianym-internauta;116.html
1.20. Zwycięzcą nazywa się drużynę, która zajęła pierwsze miejsce na podstawie drabinki turniejowej znajdującej się na stronie arrmy.pl przedstawionej przed lub w trakcie Turnieju dla ogólnej dostępności.
1.21. Wybrane spotkania będą transmitowane na oficjalnym kanale piratesports (twitch.tv/arrmy_tv) wraz z zapewnionym uprzednio komenatrzem.
1.22. Mecze rozgrywane będą na serwerach arrMY. Wymagane jest powiązanie konta Steam uczestnika ze stroną arrmy.pl. Robimy to poprzez wejście na swój profil na platformie arrmy.pl, kliknięcie opcji EDYTUJ PROFIL, a następnie kliknięcie przycisku POŁĄCZ STEAM.
1.23. Nagrody zostały szczegółowo opisane w zakładce INFORMACJE.
2. Uczestnicy, zawodnicy, drużyny i rozgrywki
2.11. Uczestnik musi posiadać swoje indywidualne konto gry z zainstalowaną grą Counter Strike: Global Offensive. Uczestnik może rozgrywać swoje mecze wyłącznie na koncie Steam zgłoszonym do Turnieju.2.12. Zawodnicy podczas spotkań turniejowych zobowiązani są do przestrzegania zasad netykiety. Niestosowanie się do tej zasady może skutkować eliminacją drużyny ze spotkań, przegraną mapą, rundą lub ostrzeżeniem.
2.13. Gracze mogą rozgrywać swoje spotkania na następujących mapach:
- de_vertigo
- de_dust2
- de_inferno
- de_mirage
- de_nuke
- de_overpass
- de_train
2.15. Mecz może rozpocząć się wtedy i tylko wtedy, gdy oba zespoły zgłoszą gotowość do rozpoczęcia spotkania. Termin rozegrania meczu jest ustalany przez Administratora lub Organizatora, lecz może również zostać zmieniony i ustalony przez kapitanów obu drużyn, po uprzedniej konsultacji wspomnianych osób.
2.16. W przypadku opuszczenia przez gracza serwera, gdy zostały spowodowane obrażenia, obie drużyny zobowiązane są dokończyć rundę i dopiero po jej zakończeniu mają możliwość wstrzymać spotkanie do czasu dołączenia zawodnika, nie dłużej niż 5 minut (raz na mecz dla obu drużyn). W przypadku gdy gracz opuści serwer i żaden z zawodników nie otrzyma obrażeń istnieje możliwość ponownego rozegrania rundy.
2.17. W systemie BO3 mapy banowane są zasadą ban/pick/ban, czyli najpierw oba zespoły wykluczają po jednej mapie, następnie wybierają po jednej mapie, potem ponownie banują i grają na ostatniej możliwej planszy. W przypadku spotkań BO1 banujemy zasadą ban/ban – ostatnia mapa jest mapą na której będzie rozgrywane spotkanie.
2.18. Podczas meczów, każda drużyna może skorzystać z czterech pauz taktycznych 30-cio sekundowych (!tac) oraz jednej pauzy technicznej trwającej maksymalnie 15 minut (!tech). W przypadku pauzy technicznej, drużyna korzystająca z pauzy, powinna poinformować drużynę przeciwną o przyczynie wstrzymania gry.
2.19. Rozgrywanie meczu z niezgłoszonym zawodnikiem, bez uprzedniego poinformowania Administracji lub Organizatora jest równoznaczne z wykluczeniem z rozgrywek.
2.20. Drużyny mają 15 minut na zbanowanie map i stawienie się na serwerze. Po upływie tego czasu drużyna, która się nie pojawiła w pełnym składzie, przegrywa mecz walkowerem.
2.21. Otrzymanie blokady VAC przez jednego zawodnika w trakcie rozgrywek skutkuje zdyskwalifikowaniem całej drużyny.
2.22. Drużyna może zacząć mecz tylko w pełnym składzie, tj. 5 zawodników.
2.23. Każda drużyna ma prawo zgłoszenia protestu do Administratora Turnieju w czasie trwania spotkania. Protesty zgłoszone po spotkaniu nie będą brane pod uwagę.
2.24. Uczestnik nie może odmówić transmisji swoich spotkań, ani wybrać sposobu w jaki będzie on relacjonowany.
2.25. Każda drużyna ma na bieżąco przydzielonych rywali. Kolejni rywale dla drużyny będą dobierani co określoną przez Organizatora liczbę spotkań.
2.26. Fazy Turnieju zostały szczegółowo opisane w zakładce INFORMACJE.