Kwalifikacje do finału sezonu ZIMA 2021 #1
Drużyny oczekujące
Informacje turniejowe
OGÓLNE:
1- Żeby dołączyć do turnieju, należy mieć gotowy 5-osoby skład złożony z osób, które mają aktywny profil w ramach arrMY Teams. Wtedy przycisk DOŁĄCZ zostanie odblokowany!
2 - Aby przenieść drużynę do zakładki POTWIERDZONE, należy kilknać przycisc CHECK-IN, który zostanie uaktywniony godzinę przed startem turnieju.
3 - arrMY one-day cup jest przeznaczony dla osób biorących udział w projekcie arrMY teams by piratesports (szczegóły na arrmy.pl-dolacz-do-arrmy).
4 - Osoby, które chcą brać udział w turnieju, a nie są zapisane w projekcie arrMY teams, proszone są o dołączenie do projektu.
5 - Do dyspozycji graczy oddajemy 2 podstrony, dzięki którym jako drużyna znajdziecie gracza do swojej ekipy oraz jako zawodnik znajdziecie potencjalny zespół:
Strona dla gracza: https://arrmy.pl/druzyny
Strona dla drużyny: https://arrmy.pl/zawodnicy
Dodatkowo w waszych profilach, dla osób które nie mają drużyny, pojawił się przycisk SZUKAM DRUŻYNY, który umieści was na liście graczy poszukujących teamu! Tak samo drużyna, która nie ma gracza może zaznaczyć opcje, że aktualnie szuka osoby do składu!
6 - Ilość slotów przypadających na jeden one-day cup wynosi 32 sloty.
BANOWANIE MAP
1 - Banowanie map w systemie BO1 prezentuje się w następujący sposób: BAN/BAN/BAN/BAN/BAN/BAN/DECIDER.
JAK GRAĆ?
1 - Po zakończeniu głosowania serwer zostanie utworzony i skonfigurowany.
2 - Dołącz na serwer poprzez stronę lobby albo swojego profilu, klikając "Dołącz do gry".
3 - Przypominamy, że każda z osób musi mieć połączone konto STEAM ze stroną arrmy.pl. Należy to zrobić poprzez wejście na swój profil i kliknięcie EDYCJA PROFILU, tam znajduje się specjalne pole dzięki któremu połączymy konta!
PO ZAKOŃCZENIU MECZU
1 - Po zakończeniu meczu, wynik zostanie automatycznie wprowadzony do drabinki, a wygrana drużyna zostanie przeniesiona do kolejnej fazy. Kolejny mecz powinien być rozegrany tak szybko, jak to możliwe.
Nagrody
Najlepsze drużyny awansują do Turnieju Finałowego!
A W TURNIEJU FINAŁOWYM NAGRODY TO
Kontrakty menedżerskie dla wybranych osób, które zakwalifikowały się do tego etapu oraz:
1 miejsce - 2 000 000 e$
2 miejsce - 1 000 000 e$
3 miejsce - 500 000 e$
Regulamin Turnieju CS:GO arrMY TEAMS
1. Postanowienia ogólne
1.11. Organizatorem Turnieju arrMY TEAMS jest firma Polbit Bartosz Polender z siedzibą w Dołujach o numerze NIP 851-138-93-68, o numerze REGON 811161304, zwana dalej „Organizatorem”.1.12. Zawodnikiem jest każda osoba zgłoszona w drużynie podczas procesu rejestracji. Zawodnik może reprezentować tylko jedną drużynę przez cały okres trwania Turnieju.
1.13. Uczestnikiem Turnieju arrMY TEAMS jest drużyna upoważniona do rywalizacji w Turnieju. Upoważnienie do uczestnictwa w Turnieju uzyskuje się poprzez uzyskanie akceptacji uczestnictwa w projekcie arrMY TEAMS przez Administratora, bądź poprzez otrzymanie bezpośredniego zaproszenia do projektu arrMY TEAMS przez Organizatora rozgrywek.
1.14. Drużyna to zespół zgłoszony do rozgrywek i zaakceptowany przez Administratora. Zespół musi składać się z pięciu graczy. Ewentualne zmiany składu podstawowego mogą być dokonane tylko i wyłącznie po otrzymaniu zgody od Organizatora.
1.15. Kapitanem drużyny jest osoba, która odpowiada za kontakt z administracją.
1.16. Zgłoszenie drużyny do Turnieju arrMY TEAMS oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
1.17. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Jednocześnie wszelkie kwestie niezawarte w tym regulaminie są indywidualne rozstrzygane przez Organizatora oraz Administrację. Decyzje wydane przez Organizatora oraz Administrację mają charakter ostateczny.
1.18. Administratorami rozgrywek są osoby wskazane przez organizatora Turnieju arrMY TEAMS:
- Jakub “KubiK” Kubiak - Koordynator Rozgrywek - https://www.facebook.com/kubikcs/
- Marcin “Klusek” Klusek - Administrator Turnieju - https://www.facebook.com/klusekcs/
- Wojciech “Fizer” Jaworski - Administrator Turnieju - https://www.facebook.com/Fizerrr/
https://www.heuristic.pl/blog/internet/Netykieta-podstawowe-zasady-jak-byc-zawsze-mile-widzianym-internauta;116.html
1.20. Zwycięzcą nazywa się drużynę, która zajęła pierwsze miejsce na podstawie drabinki turniejowej znajdującej się na stronie arrmy.pl przedstawionej przed lub w trakcie Turnieju dla ogólnej dostępności.
1.21. Wybrane spotkania będą transmitowane na oficjalnym kanale piratesports (twitch.tv/arrmy_tv) wraz z zapewnionym uprzednio komenatrzem.
1.22. Mecze rozgrywane będą na serwerach arrMY. Wymagane jest powiązanie konta Steam uczestnika ze stroną arrmy.pl. Robimy to poprzez wejście na swój profil na platformie arrmy.pl, kliknięcie opcji EDYTUJ PROFIL, a następnie kliknięcie przycisku POŁĄCZ STEAM.
1.23. Nagrody zostały szczegółowo opisane w zakładce INFORMACJE.
2. Uczestnicy, zawodnicy, drużyny i rozgrywki
2.11. Uczestnik musi posiadać swoje indywidualne konto gry z zainstalowaną grą Counter Strike: Global Offensive. Uczestnik może rozgrywać swoje mecze wyłącznie na koncie Steam zgłoszonym do Turnieju.2.12. Zawodnicy podczas spotkań turniejowych zobowiązani są do przestrzegania zasad netykiety. Niestosowanie się do tej zasady może skutkować eliminacją drużyny ze spotkań, przegraną mapą, rundą lub ostrzeżeniem.
2.13. Gracze mogą rozgrywać swoje spotkania na następujących mapach:
- de_vertigo
- de_dust2
- de_inferno
- de_mirage
- de_nuke
- de_overpass
- de_train
2.15. Mecz może rozpocząć się wtedy i tylko wtedy, gdy oba zespoły zgłoszą gotowość do rozpoczęcia spotkania. Termin rozegrania meczu jest ustalany przez Administratora lub Organizatora, lecz może również zostać zmieniony i ustalony przez kapitanów obu drużyn, po uprzedniej konsultacji wspomnianych osób.
2.16. W przypadku opuszczenia przez gracza serwera, gdy zostały spowodowane obrażenia, obie drużyny zobowiązane są dokończyć rundę i dopiero po jej zakończeniu mają możliwość wstrzymać spotkanie do czasu dołączenia zawodnika, nie dłużej niż 5 minut (raz na mecz dla obu drużyn). W przypadku gdy gracz opuści serwer i żaden z zawodników nie otrzyma obrażeń istnieje możliwość ponownego rozegrania rundy.
2.17. W systemie BO3 mapy banowane są zasadą ban/pick/ban, czyli najpierw oba zespoły wykluczają po jednej mapie, następnie wybierają po jednej mapie, potem ponownie banują i grają na ostatniej możliwej planszy. W przypadku spotkań BO1 banujemy zasadą ban/ban – ostatnia mapa jest mapą na której będzie rozgrywane spotkanie.
2.18. Podczas meczów, każda drużyna może skorzystać z czterech pauz taktycznych 30-cio sekundowych (!tac) oraz jednej pauzy technicznej trwającej maksymalnie 15 minut (!tech). W przypadku pauzy technicznej, drużyna korzystająca z pauzy, powinna poinformować drużynę przeciwną o przyczynie wstrzymania gry.
2.19. Rozgrywanie meczu z niezgłoszonym zawodnikiem, bez uprzedniego poinformowania Administracji lub Organizatora jest równoznaczne z wykluczeniem z rozgrywek.
2.20. Drużyny mają 15 minut na zbanowanie map i stawienie się na serwerze. Po upływie tego czasu drużyna, która się nie pojawiła w pełnym składzie, przegrywa mecz walkowerem.
2.21. Otrzymanie blokady VAC przez jednego zawodnika w trakcie rozgrywek skutkuje zdyskwalifikowaniem całej drużyny.
2.22. Drużyna może zacząć mecz tylko w pełnym składzie, tj. 5 zawodników.
2.23. Każda drużyna ma prawo zgłoszenia protestu do Administratora Turnieju w czasie trwania spotkania. Protesty zgłoszone po spotkaniu nie będą brane pod uwagę.
2.24. Uczestnik nie może odmówić transmisji swoich spotkań, ani wybrać sposobu w jaki będzie on relacjonowany.
2.25. Każda drużyna ma na bieżąco przydzielonych rywali. Kolejni rywale dla drużyny będą dobierani co określoną przez Organizatora liczbę spotkań.
2.26. Fazy Turnieju zostały szczegółowo opisane w zakładce INFORMACJE.