Dołącz do Arrmy Teams

wejdź do gry
za darmo
#ARRMY 2019 TEAMS TERAZ KOLEJNE
EDYCJE
Kwiecień 2021
Arrmy Teams KOLEJNE
edycje
Turnieje i liga open check check
Liga menedżerska check
Wynagrodzenie w esport dolarach e$ check check
Kontrakty check
Nagrody pieniężne check
Nagrody rzeczowe check check
Zarządzanie finansami i polityką drużyny check
Sprzedaż i kupno zawodników check
Decyzyjność większości przy prowadzeniu drużyny check
Weryfikacja poziomu przez trenerów check check
Automatyczna weryfikacja poziomu check
Transmisja i wyniki live check check
Bonusy za sponsorów i widzów na streamach check
Rozgrywki na własnych serwerach check check
Przedmeczowe lobby check check
Własny antycheat check check
Aplikacja na smartfony check
Darmowe testy osobowościowe check check
Sztuczna integligencja w prognozowaniu wygranych check
Rozszerzone statystyki check
Esportowe CV do pobrania check
     
Kuba Kubiak

Kapitan arrMY

Kuba "KubiK" Kubiak

Znany ze swojej ogromnej wiedzy taktycznej oraz łatwości w jej przekazywaniu. Przez lata trenował m.in. takie ekipy jak: Vexed Gaming, Team AGG, Pride. Był także szkoleniowcem w Virtus.pro. Oprócz tego, w przeszłości zajmował się akademią Pride. Dzięki temu zdobył doświadczenie, które będzie mógł teraz przekazać kandydatom na Piratów.

Co zyskujesz?

Co zyskujesz, dołączając do arrMY:

  • turnieje i ligi z dużymi pulami nagród
  • unikalną ocenę poziomu realizowaną przez profesjonalnych trenerów
  • wsparcie profesjonalnego sztabu szkoleniowego, psychologów sportowych i dietetyków
  • dostęp do panelu informatycznego, który jest wirtualnym biurem i przewodnikiem po karierze esportowca
  • pomoc w znalezieniu graczy na podobnym poziomie
  • kontakt z innymi zawodnikami o takich samych ambicjach
  • transmisje wybranych meczów i możliwość pokazania się szerszej publiczności
  • stworzenie symulacji ekosystemu esportowego!

Historia projektu

filter_1 Idea pierwotnego projektu #ARRMY

Projekt #ARRMY powstał z myślą o młodych zawodnikach, którzy szukają szansy, by zaistnieć na scenie CS:GO. Zależało nam na tym, żeby gracze odnaleźli kompanów do gry, którzy również wierzyli w swoje umiejętności i chcieli wznieść się na wyższym poziom. Naszym zadaniem była obserwacja ich postępów, przekazywanie im uwag dotyczących gry, a także wprowadzenie ich na odpowiednią ścieżkę rozwoju. Dla wyróżniających się uczestników, przygotowaliśmy kontrakty w głównej dywizji CS:GO piratesports, a także zapewniliśmy pomoc w rozbudowie kariery. Zawodnicy mogli liczyć na wsparcie trenerów pod względem mentalnym i merytorycznym, zarówno w sprawach związanych z projektem jak i poza nim. Skupiliśmy się na rozwoju zawodników pod każdym względem, dlatego ważne było dla nas również edukowanie ich w sferach niezwiązanych z grą.

filter_2 Początek inicjatywy

Projekt #ARRMY od początku zebrał w sobie ponad tysiąc zawodników z całego kraju oraz spoza jego granic. Liczba ta pokazuje, jak wielu graczy chce rozwijać swoją grę, aby dotrzeć do profesjonalnego poziomu. Naszym celem było stworzenie warunków, w których każdy z zawodników zapoznawał się ze swoimi mocnymi i słabymi stronami. W tym zadaniu pomagał rozbudowany panel administracyjny, który przedstawiał rezultaty, jakie podczas trwania projektu osiągał zawodnik. Dzięki panelowi, sztab trenerski wzbogacał swoją wiedzę na temat zawodników, ich rozwoju oraz statystyk, które osiągali w czasie rozgrywki. To narzędzie ułatwiało podjęcie decyzji o wyborze graczy, którzy dostawali promocję do kolejnych etapów rozgrywek. Analogiczna sytuacja występowała u zawodników, którzy potrzebowali popracować nad swoimi umiejętnościami. Niezależnie od werdyktu wydanego przez sztab szkoleniowy, każdy z zawodników dostawał opis swoich mocnych i słabych stron, aby we własnym zakresie mógł popracować nad swoją grą.

zdjęcie PIRATESPORTS 2

filter_3 Etapy projektu #ARRMY

Projekt był podzielony na sześć etapów. W każdym z nich wyłoniliśmy najbardziej wyróżniających się graczy z puli zapisanych. Zastosowanie takiej strategii umożliwiło dokładne sprawdzanie graczy pod wieloma względami i określenie ich poziomu gry. Dla samych zawodników była to również informacja, które z ich cech wymagają poprawy. Wierzymy, że najlepsze rezultaty przynoszą projekty długoterminowe, dlatego nasza inicjatywa trwała niemal rok. Podczas tego czasu staraliśmy się nie wyciągać pochopnych wniosków na temat graczy oraz kształtować silną i zgraną ekipę.

zdjęcie PIRATESPORTS 3

filter_4 Bootcamp i turnieje

Każdy turniej jest ważny dla zawodników, sztabu szkoleniowego oraz samej organizacji. Zawodnicy czują wtedy, że walczą o dużą nagrodę i konkretny cel, dlatego dają z siebie wszystko. Prawdziwymi sprawdzianami są turnieje LAN-owe, które nie są rozgrywane z domowego zacisza. Atmosfera takich turniejów, nowe otoczenie oraz ludzie, mogą mieć zarówno pozytywny, jak i negatywny wpływ na zawodników. Ważne jest sprawdzenie jak zawodnicy radzą sobie w takich warunkach. Nasza piracka ekipa pojechała łącznie na dwa takie turnieje: do Oławy oraz Krakowa. W każdym z nich piraci wychodzili zwycięsko (indywidualnie bądź zespołowo).

Organizacji piratesports ma swój własny gaming house znajdujący się na obrzeżach Szczecina. Jest to miejsce, w którym zawodnicy mogą swobodnie trenować będąc fizycznie w jednym miejscu. Spędzanie w nim czasu umożliwia szybszą eliminację błędów, wprowadzanie poprawek do gry taktycznej oraz budowanie realnych relacji pomiędzy zawodnikami. Ważne jest, aby gracze traktowali siebie jak kolegów, a nie jedynie współpracowników. Więzi, które powstają w drużynie, umożliwiają osiąganie większych sukcesów. Wszystko to dzięki usprawnieniu komunikacji, zrozumieniu perspektywy kolegi z drużyny oraz zbudowaniu zaufania do swoich kompanów z zespołu.

zdjęcie PIRATESPORTS 4

filter_5 Wielkie Finały LAN-owe

Finały LAN-owe miały za zadanie zebrać dwudziestu najbardziej wyróżniających się zawodników z projektu w jednym miejscu. Turniej w Szczecinie był ostatnim etapem testowania zawodników. Zawodnicy musieli korzystać z szerokiego wachlarza umiejętności, zarówno motorycznych, jak i psychicznych, aby móc osiągnąć sukces. Było to wielkie wydarzenie w życiu zawodników jak i organizacji. Wyznaczyło ono nową drogę w karierze wybranych graczy. Cała dwudziestka spisała się na medal, a my wiemy, że to był dopiero początek wspaniałej, pirackiej przygody.

zdjęcie PIRATESPORTS 5

filter_6 #ARRMY 2.0 - nowy początek

W drugiej odsłonie projektu #ARRMY stawiamy na formowanie drużyny i określenie umiejętności uczestników. Tak jak w poprzedniej edycji, sięgamy po graczy mniej lub zupełnie nieznanych szerszej publiczności. Każdy ma okazję sprawdzić swoją grę lub udowodnić, że jest już gotowy do prowadzenia rozgrywki na najwyższym poziomie. Nasze zaplecze trenerskie będzie dbać o prawidłowy rozwój każdego zawodnika, a rozgrywki w one-day-cupach będą napędzać graczy do rywalizacji o ciekawe nagrody. Do projektu #ARRMY 2.0 można dołączyć solo, z kolegą, kolegami lub pełną drużyną. Każdy z graczy otrzyma konkretny poziom w skali od 1 do 10, który będzie odpowiadał jego umiejętnościom. Wspólna rozgrywka, emocjonujące mecze i stałe transmisje live, dodawać będą jeszcze większego prestiżu naszej inicjatywie.

zdjęcie PIRATESPORTS 6

filter_7 arrMY TEAMS

Projekt arrMY ewoluował na nowe obszary. Długie prace esportowe, programistyczne i marketingowe owocują inauguracją nowego początku projektu. arrMY ma jedną misję: być miejscem, w którym każdy gracz stawia swoje pierwsze kroki w CS:GO i może od razu poczuć się jak PRO. Sezon Teams daje możliwość łatwego skompletowania drużyny i dołączenia do niesamowitych rozgrywek z pulą nagród 23 000 000e$! Każdy gracz ma możliwość skorzystać z modelu weryfikacji i rekomendacji dalszego rozwoju od kadry szkoleniowej. Nowością jest wsparcie psychologów sportowych i dietetyków! Wszystkie mecze będą rozgrywane na nowych serwerach. A o ich transmisję zadba system broadcast na nowym kanale twitch:

Dołącz do nas! Znajdź swój TEAM. Rozpocznij esportową EWOLUCJĘ...

zdjęcie PIRATESPORTS 7