ARRMY Teams League #1
Drużyny 120/NL
Msc. | Drużyna | Aktualny poziom | Win | Lose | Rundy wygrane | Rundy przegrane | Rozegranych meczy | Wygrana |
---|
Mecze zaplanowane
Mecz | Data meczu | Kolejka | Drużyna 1 | vs. | Drużyna 2 | Pula | Akcje | Potwierdzenie do |
---|
Mecze rozegrane
Mecz | Data meczu | Kolejka | Drużyna 1 | Win 1 | Wynik | Win 2 | Drużyna 2 | Mapa | Demo |
---|
Losowanie kolejek
Kolejka
Data losowania
Domyślna data meczu
22/02/2021 18:30
25/02/2021
22/02/2021 18:30
28/02/2021
22/02/2021 18:30
03/03/2021
22/02/2021 18:30
06/03/2021
04/03/2021 00:00
09/03/2021
04/03/2021 00:00
12/03/2021
04/03/2021 00:00
15/03/2021
13/03/2021 00:00
18/03/2021
13/03/2021 00:00
21/03/2021
13/03/2021 00:00
24/03/2021
Informacje ligowe
OGÓLNE
1. Żeby dołączyć do Ligi, należy mieć gotowy 5-osoby skład złożony z osób, które mają aktywny profil w ramach arrMY teams. Wtedy przycisk DOŁĄCZ zostanie odblokowany!
2. Czas trwania ligi to 4 tygodnie, każda z ekip rozegra maksymalnie 10 spotkań, a najlepsze drużyny awansują do finału sezonu arrMY teams!
3. Do dyspozycji graczy oddajemy 2 podstrony, dzięki którym jako drużyna znajdziecie gracza do swojej ekipy oraz jako zawodnik znajdziecie potencjalny zespół :
Strona dla gracza : https://arrmy.pl/druzyny
Strona dla drużyny : https://arrmy.pl/zawodnicy
Dodatkowo w waszych profilach, dla osób które nie mają drużny, pojawił się przycisk SZUKAM DRUŻYNY, który umieści was na liście graczy poszukujących teamu! Tak samo drużyna, która nie ma gracza może zaznaczyć opcje, że aktualnie szuka osoby do składu!
4. Liczba slotów przypadających na ligę jest nieograniczona!
5. Zapisy zostaną zamknięte 20 lutego 2021 a od 22 lutego startują pierwsze mecze
6. Każde spotkanie w lidzę otrzymuje domyślną datę spotkania, którą drużyny mogą edytować za pomocą specjalnej podstrony. Mecze można przesuwać maksymalnie 3 dni do przodu oraz do 3 dni do tyłu od domyślnego terminu.
7. W przypadku konfliktu co do terminu, na dzień przed domyślnym terminem zareaguje administrator ligi, który narzuci datę spotkania, także w interesie obu ekip, jest dogadanie się co do terminu.
MECZOWE
1. 15 minut przed umówionym spotkaniem włączy się możliwość zgłaszania gotowości.
2. Gdy obie ekipy zgłoszą gotowość system umożliwi banowanie map w systemie BO1, który prezentuje się w następujący sposób: BAN/BAN/BAN/BAN/BAN/BAN/DECIDER.
3. Następnie system poda adres IP serwera, na który trzeba się połączyć w ciągu 10 minut od zakończenia banowania.
Nagrody
Pula nagród w pierwszym sezonie arrMY teams League wynosi 30 000zł
Po każdym spotkaniu zawodnicy otrzymują punkty w postaci e$ na stronie arrmy.pl
W zależności od posiadanego miejsca w tabeli system automatycznie przydzieli punkty, które można za dane spotkanie zgarnąć! Im wyższe miejsce w tabeli, tym pula rośnie. Przez pierwsze cztery spotkania każdy mecz posiada tą samą pule punktów, tak mecze od 5 do 10 już na bieżąco otrzymają punkty do wykorzystania nadane przez system!
Zapraszamy każdego do udziału w lidze, gdyż nagradzamy każdego uczestnika!
Listę rzeczy które można nabyć za e$ można znaleźć na stronie - https://arrmy.pl/sklep
Regulamin Ligi CS:GO arrMY TEAMS
1. Postanowienia ogólne
1.11. Organizatorem Ligi arrMY TEAMS jest firma Polbit Bartosz Polender z siedzibą w Dołujach o numerze NIP 851-138-93-68, o numerze REGON 811161304, zwana dalej „Organizatorem”.1.12. Zawodnikiem jest każda osoba zgłoszona w drużynie podczas procesu rejestracji. Zawodnik może reprezentować tylko jedną drużynę przez cały okres trwania Ligi.
1.13. Uczestnikiem Ligi arrMY TEAMS jest drużyna upoważniona do rywalizacji w Lidze. Upoważnienie do uczestnictwa w Lidze uzyskuje się poprzez uzyskanie akceptacji uczestnictwa w projekcie arrMY TEAMS przez Administratora, bądź poprzez otrzymanie bezpośredniego zaproszenia do projektu arrMY TEAMS przez Organizatora rozgrywek.
1.14. Drużyna to zespół zgłoszony do rozgrywek i zaakceptowany przez Administratora. Zespół musi składać się z pięciu graczy. Ewentualne zmiany składu podstawowego mogą być dokonane tylko i wyłącznie po otrzymaniu zgody od Organizatora.
1.15. Kapitanem drużyny jest osoba, która odpowiada za kontakt z administracją.
1.16. Zgłoszenie drużyny do Ligi arrMY TEAMS oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
1.17. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Jednocześnie wszelkie kwestie niezawarte w tym regulaminie są indywidualne rozstrzygane przez Organizatora oraz Administrację. Decyzje wydane przez Organizatora oraz Administrację mają charakter ostateczny.
1.18. Administratorami rozgrywek są osoby wskazane przez organizatora Ligi arrMY TEAMS:
- Jakub “KubiK” Kubiak - Koordynator Ligi - https://www.facebook.com/kubikcs
- Marcin “Klusek” Klusek - Administrator Ligi - https://www.facebook.com/klusekcs/
- Wojciech “Fizer” Jaworski - Administrator Ligi - https://www.facebook.com/Fizerrr/
https://www.heuristic.pl/blog/internet/Netykieta-podstawowe-zasady-jak-byc-zawsze-mile-widzianym-internauta;116.html
1.20. Zwycięzcą nazywa się drużynę, która zajęła pierwsze miejsce na podstawie drabinki ligowej znajdującej się na stronie arrmy.pl przedstawionej przed lub w trakcie Ligi dla ogólnej dostępności.
1.21. Wybrane spotkania będą transmitowane na oficjalnym kanale piratesports (twitch.tv/arrmy_tv) wraz z zapewnionym uprzednio komenatrzem.
1.22. Mecze rozgrywane będą na serwerach arrMY. Wymagane jest powiązanie konta Steam uczestnika ze stroną arrmy.pl. Robimy to poprzez wejście na swój profil na platformie arrmy.pl, kliknięcie opcji EDYTUJ PROFIL, a następnie kliknięcie przycisku POŁĄCZ STEAM.
1.23. Nagrody zostały szczegółowo opisane w zakładce INFORMACJE.
2. Uczestnicy, zawodnicy, drużyny i rozgrywki
2.11. Uczestnik musi posiadać swoje indywidualne konto gry z zainstalowaną grą Counter Strike: Global Offensive. Uczestnik może rozgrywać swoje mecze wyłącznie na koncie Steam zgłoszonym do Ligi.2.12. Zawodnicy podczas spotkań ligowych zobowiązani są do przestrzegania zasad netykiety. Niestosowanie się do tej zasady może skutkować eliminacją drużyny ze spotkań, przegraną mapą, rundą lub ostrzeżeniem.
2.13. Gracze mogą rozgrywać swoje spotkania na następujących mapach:
- de_vertigo
- de_dust2
- de_inferno
- de_mirage
- de_nuke
- de_overpass
- de_train
2.15. Mecz może rozpocząć się wtedy i tylko wtedy, gdy oba zespoły zgłoszą gotowość do rozpoczęcia spotkania. Termin rozegrania meczu jest ustalany przez kapitanów drużyn. Może również zostać zmieniony po uprzedniej konsultacji wspomnianych osób.
2.16. W przypadku opuszczenia przez gracza serwera, gdy zostały spowodowane obrażenia, obie drużyny zobowiązane są dokończyć rundę i dopiero po jej zakończeniu mają możliwość wstrzymać spotkanie do czasu dołączenia zawodnika, nie dłużej niż 5 minut (raz na mecz dla obu drużyn). W przypadku gdy gracz opuści serwer i żaden z zawodników nie otrzyma obrażeń istnieje możliwość ponownego rozegrania rundy. W przypadku konfliktu co do przywrócenia rundy, ostateczną decyzję podejmuje administrator bądź koordynator rozgrywek
2.17. W systemie BO3 mapy banowane są zasadą ban/pick/ban, czyli najpierw oba zespoły wykluczają po jednej mapie, następnie wybierają po jednej mapie, potem ponownie banują i grają na ostatniej możliwej planszy. W przypadku spotkań BO1 banujemy zasadą ban/ban – ostatnia mapa jest mapą na której będzie rozgrywane spotkanie.
2.18. Podczas meczów, każda drużyna może skorzystać z czterech pauz taktycznych 30-cio sekundowych (!tac) oraz jednej pauzy technicznej trwającej maksymalnie 15 minut (!tech). W przypadku pauzy technicznej, drużyna korzystająca z pauzy, powinna poinformować drużynę przeciwną o przyczynie wstrzymania gry.
2.19. Rozgrywanie meczu z niezgłoszonym zawodnikiem, bez uprzedniego poinformowania Administracji lub Organizatora, jest równoznaczne z wykluczeniem z rozgrywek.
2.20. Drużyny mają 15 minut na zbanowanie map i stawienie się na serwerze. Po upływie tego czasu drużyna, która się nie pojawiła w pełnym składzie, przegrywa mecz walkowerem.
2.21. Otrzymanie blokady VAC przez jednego zawodnika w trakcie rozgrywek skutkuje zdyskwalifikowaniem całej drużyny.
2.22. Drużyna może zacząć mecz tylko w pełnym składzie, tj. 5 zawodników.
2.23. Każda drużyna ma prawo zgłoszenia protestu do Administratora Ligi w czasie trwania spotkania. Protesty zgłoszone po spotkaniu nie będą brane pod uwagę.
2.24. Uczestnik nie może odmówić transmisji swoich spotkań, ani wybrać sposobu w jaki będzie on relacjonowany.
2.25. Mecze ligowe są umawiane indywidualnie przez kapitanów drużyn. Po akceptacji terminu przez obie ekipy, spotkanie zostaje potwierdzone. W nagłych przypadkach istnieje opcja odwołania spotkania.
2.26. Fazy Ligi zostały szczegółowo opisane w zakładce INFORMACJE.