FAQ

Każdy gracz może wziąć udział w #ARRMY 2.0. To nowy projekt, który ma na celu stworzenie drużyny CS:GO Piratesports wyłonionej spośród wszystkich zgłoszonych zawodników. Dzięki naszemu pirackiemu treningowi będziesz mógł ciągle polepszać swoje umiejętności i rywalizować pod okiem doświadczonych trenerów.

1. Kiedy rozpocznie się projekt i jak długo potrwa?

Rozgrywki rozpoczną się 12 października 2020 roku, a etap końcowy zaplanowany jest na początek grudnia 2020 roku.

2. Do kiedy trwają zapisy?

Zapisy wstępnie trwają do końca października lub do osiągnięcia limitu miejsc.

3. Czy ilość miejsc w projekcie jest ograniczona?

Tak, mamy 500 miejsc w projekcie.

4. Jak będzie przebiegał projekt?

Od 12 października rozpoczynamy etap weryfikacyjny. Każdy zostanie losowo dobrany do dziesiątki graczy i na podstawie dnia meczowego, otrzyma od nas poziom od 1 do 10. Opierając się na tych wynikach, zostanie mu dobrana ekipa do fazy turniejowej.

5. Jak będzie wyglądał dzień meczowy?

Dzień meczowy rozpoczynamy od 18:00 - na początku odbędzie się godzinny trening, przeprowadzony przez IGL-a albo mini-IGL-a. Od 19:00 rozgrywamy dwa mecze, podczas których trenerzy oceniają szereg Waszych umiejętności. Bierzemy pod uwagę wiele czynników, których nie możemy zdradzać - nie chcemy, abyście grali pod klucz odpowiedzi!

6. Jak będzie wyglądała faza turniejowa?

Na początku każdy z Was otrzyma drużynę, z którą może przystępować do one-day-cupów organizowanych cztery razy w tygodniu na platformie esportal.com. Każdego dnia dwie najlepsze ekipy awansują do fazy ostatecznej!

7. Jak będzie wyglądała faza ostateczna?

Szesnaście teamów, które awansowały z one-day-cupów, zagra w drabince podwójnej eliminacji, z której to dwie najlepsze ekipy otrzymają szansę na grę z drużynami z poprzedniego sezonu #ARRMY!

8. W jaki sposób będą dobierani gracze w fazie turniejowej?

Gracze będą dobierani na podstawie ich zbudowanych relacji oraz poziomu, który otrzymali od trenerów #ARRMY. Dla przykładu - jeśli do projektu zapiszą się trzy osoby, będą one grać razem. Naszym zadaniem będzie dobrać do nich kolejnych dwóch zawodników o podobnym poziomie.

9. Czy do projektu można dołączyć wraz ze znajomymi lub całą drużyną?

Oczywiście, projekt jest otwarty dla osób, które chcą dołączyć solo, oraz dla ekip dwu, trzy, cztero, pięcioosobowych.

10. Czy istnieje jakaś granica wiekowa, by móc wziąć udział w projekcie?

Istnieje dolna granica - minimum 13 lat!

11. Czy jeśli posiadam Bana VAC/ESL/ESEA/FACEIT albo za ustawianie meczów, to mogę grać w projekcie?

Jeśli ktoś posiada bana na dłuższy okres za dowolne przewinienie, nie ma możliwości rozgrywać swoich spotkań w ramach #ARRMY.

12. Ile muszę mieć rozegranych godzin, by zostać przyjętym?

Zapisać może się każdy, bez względu na liczbę rozegranych godzin.

13. Gdzie dostanę informację o przyjęciu do projektu?

Wszelkie informacje otrzymacie po zalogowaniu się na stronie arrmy.pl, w zakładce - Twoje Mecze.

14. Jaki jest koszt dołączenia do projektu?

Koszt dołączenia do projektu to 49 złotych.

15. Jakie są dostępne metody płatności?

Dostępne są szybkie przelewy od przelewy24 oraz Paypal. Staramy się włączyć PSC.

16. W jakich dniach i godzinach odbywać się będą mecze?

Mecze gramy od poniedziałku do czwartku w godzinach 18-22/23.

17. Czy z projektu można odpaść?

Odpaść można dopiero z fazy turniejowej, np. nie zgarniając 1/2 miejsca w one-day-cupach i nie awansując do fazy ostatecznej.

18. Czy opłacenie miejsca w projekcie oznacza, że na pewno zagram etap weryfikacyjny?

Tak, każda osoba otrzyma od nas etap weryfikacyjny i zostanie jej przyznany poziom.

19. Czy wymagane jest doświadczenie w turniejach offline?

Nie jest ono wymagane, ale zapewne mile widziane.

20. Czy jeśli mieszkam za granicą, mogę wziąć udział w projekcie?

Oczywiście, #ARRMY 2.0 w całości jest rozgrywane online.

21. Mam problem z płatnościami/działaniem strony internetowej - co zrobić?

Napisz do nas pod adres kontakt@piratesports.gg albo na Facebooku - fb.com/piratesportsgg.

22. W jaki sposób zapisać się wraz ze znajomymi?

Trzeba zapisać się solo, ale w momencie przechodzenia do fazy turniejowej, należy dodać do swoich znajomych osoby, z którymi chcemy grać w teamie!