Dołącz do Arrmy Teams
Arrmy | Teams | KOLEJNE edycje |
---|---|---|
Turnieje i liga open | check | check |
Liga zawodowa | check | |
Wynagrodzenie w esport dolarach | check | check |
Kontrakty | check | |
Nagrody pieniężne | check | |
Nagrody rzeczowe | check | check |
Zarządzanie finansami i polityką drużyny | check | |
Sprzedaż i kupno zawodników | check | |
Decyzyjność większości przy prowadzeniu drużyny | check | |
Weryfikacja poziomu przez trenerów | check | check |
Automatyczna weryfikacja poziomu | check | |
Transmisja i wyniki live | check | check |
Bonusy za sponsorów i widzów na streamach | check | |
Rozgrywki na własnych serwerach | check | check |
Przedmeczowe lobby | check | check |
Własny antycheat | check | check |
Aplikacja na smartfony | check | |
Darmowe testy osobowościowe | check | check |
Sztuczna integligencja w prognozowaniu wygranych | check | |
Rozszerzone statystyki | check | |
Esportowe CV do pobrania | check | |

Kapitan arrMY
Kuba "KubiK" Kubiak
Znany ze swojej ogromnej wiedzy taktycznej oraz łatwości w jej przekazywaniu. Przez lata trenował m.in. takie ekipy jak: Vexed Gaming, Team AGG, Pride. Był także szkoleniowcem w Virtus.pro. Oprócz tego, w przeszłości zajmował się akademią Pride. Dzięki temu zdobył doświadczenie, które będzie mógł teraz przekazać kandydatom na Piratów.
Co zyskujesz?
Co zyskujesz, dołączając do arrMY:
- turnieje i ligi z dużymi pulami nagród
- unikalną ocenę poziomu realizowaną przez profesjonalnych trenerów
- wsparcie profesjonalnego sztabu szkoleniowego, psychologów sportowych i dietetyków
- dostęp do panelu informatycznego, który jest wirtualnym biurem i przewodnikiem po karierze esportowca
- pomoc w znalezieniu graczy na podobnym poziomie
- kontakt z innymi zawodnikami o takich samych ambicjach
- transmisje wybranych meczów i możliwość pokazania się szerszej publiczności
- stworzenie symulacji ekosystemu esportowego!
Historia projektu
filter_1 Idea pierwotnego projektu #ARRMY
Projekt #ARRMY powstał z myślą o młodych zawodnikach, którzy szukają szansy, by zaistnieć na scenie CS:GO. Zależało nam na tym, żeby gracze odnaleźli kompanów do gry, którzy również wierzyli w swoje umiejętności i chcieli wznieść się na wyższym poziom. Naszym zadaniem była obserwacja ich postępów, przekazywanie im uwag dotyczących gry, a także wprowadzenie ich na odpowiednią ścieżkę rozwoju. Dla wyróżniających się uczestników, przygotowaliśmy kontrakty w głównej dywizji CS:GO piratesports, a także zapewniliśmy pomoc w rozbudowie kariery. Zawodnicy mogli liczyć na wsparcie trenerów pod względem mentalnym i merytorycznym, zarówno w sprawach związanych z projektem jak i poza nim. Skupiliśmy się na rozwoju zawodników pod każdym względem, dlatego ważne było dla nas również edukowanie ich w sferach niezwiązanych z grą.
filter_2 Początek inicjatywy
Projekt #ARRMY od początku zebrał w sobie ponad tysiąc zawodników z całego kraju oraz spoza jego granic. Liczba ta pokazuje, jak wielu graczy chce rozwijać swoją grę, aby dotrzeć do profesjonalnego poziomu. Naszym celem było stworzenie warunków, w których każdy z zawodników zapoznawał się ze swoimi mocnymi i słabymi stronami. W tym zadaniu pomagał rozbudowany panel administracyjny, który przedstawiał rezultaty, jakie podczas trwania projektu osiągał zawodnik. Dzięki panelowi, sztab trenerski wzbogacał swoją wiedzę na temat zawodników, ich rozwoju oraz statystyk, które osiągali w czasie rozgrywki. To narzędzie ułatwiało podjęcie decyzji o wyborze graczy, którzy dostawali promocję do kolejnych etapów rozgrywek. Analogiczna sytuacja występowała u zawodników, którzy potrzebowali popracować nad swoimi umiejętnościami. Niezależnie od werdyktu wydanego przez sztab szkoleniowy, każdy z zawodników dostawał opis swoich mocnych i słabych stron, aby we własnym zakresie mógł popracować nad swoją grą.

filter_3 Etapy projektu #ARRMY
Projekt był podzielony na sześć etapów. W każdym z nich wyłoniliśmy najbardziej wyróżniających się graczy z puli zapisanych. Zastosowanie takiej strategii umożliwiło dokładne sprawdzanie graczy pod wieloma względami i określenie ich poziomu gry. Dla samych zawodników była to również informacja, które z ich cech wymagają poprawy. Wierzymy, że najlepsze rezultaty przynoszą projekty długoterminowe, dlatego nasza inicjatywa trwała niemal rok. Podczas tego czasu staraliśmy się nie wyciągać pochopnych wniosków na temat graczy oraz kształtować silną i zgraną ekipę.

filter_4 Bootcamp i turnieje
Każdy turniej jest ważny dla zawodników, sztabu szkoleniowego oraz samej organizacji. Zawodnicy czują wtedy, że walczą o dużą nagrodę i konkretny cel, dlatego dają z siebie wszystko. Prawdziwymi sprawdzianami są turnieje LAN-owe, które nie są rozgrywane z domowego zacisza. Atmosfera takich turniejów, nowe otoczenie oraz ludzie, mogą mieć zarówno pozytywny, jak i negatywny wpływ na zawodników. Ważne jest sprawdzenie jak zawodnicy radzą sobie w takich warunkach. Nasza piracka ekipa pojechała łącznie na dwa takie turnieje: do Oławy oraz Krakowa. W każdym z nich piraci wychodzili zwycięsko (indywidualnie bądź zespołowo).
Organizacji piratesports ma swój własny gaming house znajdujący się na obrzeżach Szczecina. Jest to miejsce, w którym zawodnicy mogą swobodnie trenować będąc fizycznie w jednym miejscu. Spędzanie w nim czasu umożliwia szybszą eliminację błędów, wprowadzanie poprawek do gry taktycznej oraz budowanie realnych relacji pomiędzy zawodnikami. Ważne jest, aby gracze traktowali siebie jak kolegów, a nie jedynie współpracowników. Więzi, które powstają w drużynie, umożliwiają osiąganie większych sukcesów. Wszystko to dzięki usprawnieniu komunikacji, zrozumieniu perspektywy kolegi z drużyny oraz zbudowaniu zaufania do swoich kompanów z zespołu.

filter_5 Wielkie Finały LAN-owe
Finały LAN-owe miały za zadanie zebrać dwudziestu najbardziej wyróżniających się zawodników z projektu w jednym miejscu. Turniej w Szczecinie był ostatnim etapem testowania zawodników. Zawodnicy musieli korzystać z szerokiego wachlarza umiejętności, zarówno motorycznych, jak i psychicznych, aby móc osiągnąć sukces. Było to wielkie wydarzenie w życiu zawodników jak i organizacji. Wyznaczyło ono nową drogę w karierze wybranych graczy. Cała dwudziestka spisała się na medal, a my wiemy, że to był dopiero początek wspaniałej, pirackiej przygody.

filter_6 #ARRMY 2.0 - nowy początek
W drugiej odsłonie projektu #ARRMY stawiamy na formowanie drużyny i określenie umiejętności uczestników. Tak jak w poprzedniej edycji, sięgamy po graczy mniej lub zupełnie nieznanych szerszej publiczności. Każdy ma okazję sprawdzić swoją grę lub udowodnić, że jest już gotowy do prowadzenia rozgrywki na najwyższym poziomie. Nasze zaplecze trenerskie będzie dbać o prawidłowy rozwój każdego zawodnika, a rozgrywki w one-day-cupach będą napędzać graczy do rywalizacji o ciekawe nagrody. Do projektu #ARRMY 2.0 można dołączyć solo, z kolegą, kolegami lub pełną drużyną. Każdy z graczy otrzyma konkretny poziom w skali od 1 do 10, który będzie odpowiadał jego umiejętnościom. Wspólna rozgrywka, emocjonujące mecze i stałe transmisje live, dodawać będą jeszcze większego prestiżu naszej inicjatywie.
filter_7 arrMY TEAMS
Projekt arrMY ewoluował na nowe obszary. Długie prace esportowe, programistyczne i marketingowe owocują inauguracją nowego początku projektu. arrMY ma jedną misję: być miejscem, w którym każdy gracz stawia swoje pierwsze kroki w CS:GO i może od razu poczuć się jak PRO. Sezon Teams daje możliwość łatwego skompletowania drużyny i dołączenia do niesamowitych rozgrywek z pulą nagród 15 000 pln! Każdy gracz ma możliwość skorzystać z modelu weryfikacji i rekomendacji dalszego rozwoju od kadry szkoleniowej. Nowością jest wsparcie psychologów sportowych i dietetyków! Wszystkie mecze będą rozgrywane na nowych serwerach. A o ich transmisję zadba system broadcast na nowym kanale twitch:
Dołącz do nas! Znajdź swój TEAM. Rozpocznij esportową EWOLUCJĘ...