Dołącz do
#Arrmy 2.0 Sezon 0

Aby wziąć udział w dalszej części projektu, zaloguj się a następnie dokonaj wpłaty wpisowego 49.00 PLN.

Przypominamy, że aktualnie trwają zapisy jedynie do fazy turniejowej. Oznacza to, że nie otrzymasz od nas meczu weryfikacyjnego. Wiąże się to z nie otrzymaniem od nas poziomu oraz nie możemy zagwarantować Ci przydzielania przez nas do drużyny. W konsekwencji brak zespołu skutkuje blokadą uczestniczenia w danym turnieju.
Funkcję dołączenia zalecamy osobom, które mają już gotowy przygotowany skład i chcą rywalizować w nadchodzącym etapie #ARRMY!

zaloguj się
Kuba Kubiak

Kapitan #ARRMY 2.0

Kuba "KubiK" Kubiak

Znany ze swojej ogromnej wiedzy taktycznej oraz łatwości w jej przekazywaniu. Przez lata trenował m.in. takie ekipy jak: Vexed Gaming, Team AGG, Pride. Był także szkoleniowcem w Virtus.pro. Oprócz tego, w przeszłości zajmował się akademią Pride. Dzięki temu zdobył doświadczenie, które będzie mógł teraz przekazać kandydatom na Piratów.

Jak to działa?

1

Zarejstruj się

Zarejstruj się do projektu i opłać wpisowe 49.00 PLN . Do projektu można się zapisywać w 1,2,3,4,5 osób! Dostaniecie dostęp do panelu, w którym znajdziecie informacje dotyczące etapu weryfikacyjnego w #ARRMY 2.0. Po jego ukończeniu otrzymacie przydział w zależności od swojej gry do odpowiedniej grupy. Etap weryfikacyjny rozpoczynamy 12 października
2

Stań w szranki

Najwięcej frajdy wyciągniesz grając z osobami na podobnym poziomie do Twojego. Otrzymasz od nas przydział do Ligi, gdzie każdy z was będzie mógł walczyć o cenne nagrody! Do tego na podstawie Twojego poziomu pomożemy dobrać Ci kompanów do gry, lecz jeśli masz już ekipę gotową, by stanąć do walki, oczywiście możecie grać w swoich składach i awansować coraz wyżej! Etap turniejowy rozpoczynamy 9 Listopada
3

Podążaj mapą wskazówek

Po etapie weryfikacyjnym przygotujemy dla was codziennie 1-day-cupy, gdzie najlepsi awansują do kolejnej fazy rozgrywek! Nie ma już tu miejsca na przelewki, każdy musi się mocno starać, bo meczów będzie sporo, a rywale mocarni! Próbę przejdą tylko najsilniejsi. Spotkania wybranych będą transmitowane na żywo!
4

Zostań piratem

Po etapie 1-day-cupów, przyszła pora, aby stanąć twarzą w twarz z innymi kandydatami podczas ostatniej fazy rozgrywek. Musicie udowodnić, że jesteście najlepsi i że to wy podpiszecie kontrakty z piratesports.

Co zyskujesz?

Co zyskujesz, dołączając do #ARRMY 2.0:

  • opiekę profesjonalnego sztabu szkoleniowego,
  • pomoc w znalezieniu graczy na podobnym poziomie,
  • kontakt z innymi zawodnikami o takich samych ambicjach,
  • systematyczne uczestnictwo w rywalizacji,
  • transmisje wybranych meczów i możliwość pokazania się szerszej publiczności,
  • nagrody za wygranie ostatniej fazy rozgrywek,
  • możliwość zgarnięcia profesjonalnego kontraktu w piratesports!

O projekcie

looks_one Idea pierwotnego projektu #ARRMY

Projekt #ARRMY powstał z myślą o młodych zawodnikach, którzy szukają szansy, by zaistnieć na scenie CS:GO. Zależało nam na tym, żeby gracze odnaleźli kompanów do gry, którzy również wierzyli w swoje umiejętności i chcieli wznieść się na wyższym poziom. Naszym zadaniem była obserwacja ich postępów, przekazywanie im uwag dotyczących gry, a także wprowadzenie ich na odpowiednią ścieżkę rozwoju. Dla wyróżniających się uczestników, przygotowaliśmy kontrakty w głównej dywizji CS:GO piratesports, a także zapewniliśmy pomoc w rozbudowie kariery. Zawodnicy mogli liczyć na wsparcie trenerów pod względem mentalnym i merytorycznym, zarówno w sprawach związanych z projektem jak i poza nim. Skupiliśmy się na rozwoju zawodników pod każdym względem, dlatego ważne było dla nas również edukowanie ich w sferach niezwiązanych z grą.

zdjęcie PIRATESPORTS 1

looks_two Początek inicjatywy

Projekt #ARRMY od początku zebrał w sobie ponad tysiąc zawodników z całego kraju oraz spoza jego granic. Liczba ta pokazuje, jak wielu graczy chce rozwijać swoją grę, aby dotrzeć do profesjonalnego poziomu. Naszym celem było stworzenie warunków, w których każdy z zawodników zapoznawał się ze swoimi mocnymi i słabymi stronami. W tym zadaniu pomagał rozbudowany panel administracyjny, który przedstawiał rezultaty, jakie podczas trwania projektu osiągał zawodnik. Dzięki panelowi, sztab trenerski wzbogacał swoją wiedzę na temat zawodników, ich rozwoju oraz statystyk, które osiągali w czasie rozgrywki. To narzędzie ułatwiało podjęcie decyzji o wyborze graczy, którzy dostawali promocję do kolejnych etapów rozgrywek. Analogiczna sytuacja występowała u zawodników, którzy potrzebowali popracować nad swoimi umiejętnościami. Niezależnie od werdyktu wydanego przez sztab szkoleniowy, każdy z zawodników dostawał opis swoich mocnych i słabych stron, aby we własnym zakresie mógł popracować nad swoją grą.

zdjęcie PIRATESPORTS 2

looks_3 Etapy projektu #ARRMY

Projekt był podzielony na sześć etapów. W każdym z nich wyłoniliśmy najbardziej wyróżniających się graczy z puli zapisanych. Zastosowanie takiej strategii umożliwiło dokładne sprawdzanie graczy pod wieloma względami i określenie ich poziomu gry. Dla samych zawodników była to również informacja, które z ich cech wymagają poprawy. Wierzymy, że najlepsze rezultaty przynoszą projekty długoterminowe, dlatego nasza inicjatywa trwała niemal rok. Podczas tego czasu staraliśmy się nie wyciągać pochopnych wniosków na temat graczy oraz kształtować silną i zgraną ekipę.

zdjęcie PIRATESPORTS 3

looks_4 Bootcamp i turnieje

Każdy turniej jest ważny dla zawodników, sztabu szkoleniowego oraz samej organizacji. Zawodnicy czują wtedy, że walczą o dużą nagrodę i konkretny cel, dlatego dają z siebie wszystko. Prawdziwymi sprawdzianami są turnieje LAN-owe, które nie są rozgrywane z domowego zacisza. Atmosfera takich turniejów, nowe otoczenie oraz ludzie, mogą mieć zarówno pozytywny, jak i negatywny wpływ na zawodników. Ważne jest sprawdzenie jak zawodnicy radzą sobie w takich warunkach. Nasza piracka ekipa pojechała łącznie na dwa takie turnieje: do Oławy oraz Krakowa. W każdym z nich piraci wychodzili zwycięsko (indywidualnie bądź zespołowo).

Organizacji piratesports ma swój własny gaming house znajdujący się na obrzeżach Szczecina. Jest to miejsce, w którym zawodnicy mogą swobodnie trenować będąc fizycznie w jednym miejscu. Spędzanie w nim czasu umożliwia szybszą eliminację błędów, wprowadzanie poprawek do gry taktycznej oraz budowanie realnych relacji pomiędzy zawodnikami. Ważne jest, aby gracze traktowali siebie jak kolegów, a nie jedynie współpracowników. Więzi, które powstają w drużynie, umożliwiają osiąganie większych sukcesów. Wszystko to dzięki usprawnieniu komunikacji, zrozumieniu perspektywy kolegi z drużyny oraz zbudowaniu zaufania do swoich kompanów z zespołu.

zdjęcie PIRATESPORTS 4

looks_5 Wielkie Finały LAN-owe

Finały LAN-owe miały za zadanie zebrać dwudziestu najbardziej wyróżniających się zawodników z projektu w jednym miejscu. Turniej w Szczecinie był ostatnim etapem testowania zawodników. Zawodnicy musieli korzystać z szerokiego wachlarza umiejętności, zarówno motorycznych, jak i psychicznych, aby móc osiągnąć sukces. Było to wielkie wydarzenie w życiu zawodników jak i organizacji. Wyznaczyło ono nową drogę w karierze wybranych graczy. Cała dwudziestka spisała się na medal, a my wiemy, że to był dopiero początek wspaniałej, pirackiej przygody.

zdjęcie PIRATESPORTS 5

looks_6 #ARRMY 2.0 - nowy początek

W drugiej odsłonie projektu #ARRMY stawiamy na formowanie drużyny i określenie umiejętności uczestników. Tak jak w poprzedniej edycji, sięgamy po graczy mniej lub zupełnie nieznanych szerszej publiczności. Każdy ma okazję sprawdzić swoją grę lub udowodnić, że jest już gotowy do prowadzenia rozgrywki na najwyższym poziomie. Nasze zaplecze trenerskie będzie dbać o prawidłowy rozwój każdego zawodnika, a rozgrywki w one-day-cupach będą napędzać graczy do rywalizacji o ciekawe nagrody. Do projektu #ARRMY 2.0 można dołączyć solo, z kolegą, kolegami lub pełną drużyną. Każdy z graczy otrzyma konkretny poziom w skali od 1 do 10, który będzie odpowiadał jego umiejętnościom. Wspólna rozgrywka, emocjonujące mecze i stałe transmisje live, dodawać będą jeszcze większego prestiżu naszej inicjatywie.

zdjęcie PIRATESPORTS 6